Tour de France (2/4): Stade Albert Robin - Les Sables d'Olonne

Bezoek datum: 08-08-2024
Locatie: Stade Albert Robin - Les Sables d'Olonne / Frankrijk

Op een paar minuutjes rijden van de eerste stop is de tweede ground, Stade Albert Robin. Ook bij deze ground is het lastig te achterhalen welk team hier zijn wedstrijden speelt, maar het leek/lijkt erop dat Les Sables FCOC hier zijn wedstrijden speelde voordat ze dit seizoen verder gaan als Les Sables Vendée Football, waarbij ook de activiteiten van TVEC'85 zijn opgenomen. Bij aankomst was ook dit complex afgesloten en was er zelfs geen groundsman bezig het gras te maaien. Dan maar even een rondje lopen en kijken wat voor foto's we toch nog konden maken. Toen ik net bij de hoofdingang aankwam, kwam er net een busje aan die het terrein op wilde. De bijrijder maakte het hek open en ik dook erop af om te vragen of ik meteen even van de gelegenheid gebruik kon maken om snel rond te lopen. De beste man gaf aan dat dit kon, maar dat ze met ongeveer 5 minuutjes weer weg zouden zijn. Dus even een versnelde hop dan maar. Het is een klein complex met 2 velden waarbij langs het hoofdveld aan een lange zijde een overdekte tribune te vinden is. Naast deze tribune is ook de kantine te vinden. 

In de paar minuten die ik had ben ik even snel de tribune opgeklommen om weer vanuit alle hoeken foto's te maken. Eenmaal de foto's in the pocket te hebben snel weer richting de uitgang gesneld, want in het buitenland opgesloten te komen zitten is ongetwijfeld een spannend verhaal maar lastig om eruit te komen waarschijnlijk, maar ik  was ruim op tijd weer terug bij de auto, Dus bij de 2e ground ook weer mazzel gehad door erbij te komen. Hopelijk bij de 3e ground en tevens de laatste van deze dag ook zoveel geluk. 

Hieronder een aantal foto's:

 

Reacties