Stadion Galgenwaard: FC Utrecht - sv Spakenburg 1-4 (0-1)

Bezoek datum: 28-02-2023
Locatie: Stadion Galgenwaard - Utrecht (FC Utrecht)
Toeschouwers: 21.733
Entree: € 15,- (zitplaats, lange zijde)
Competitie: KNVB Beker, kwartfinale

Wat begon met een mooie loting met grote perspectief werd één grote deceptie voor FC Utrecht. De wedstrijd behoeft verder geen verslag lijkt me, iedereen heeft wel gezien of meegekregen wat voor een wedstrijd het is geweest. Met verbijstering heb ik deze wedstrijd beleefd en een tijdje de hoop gehad dat het spelbeeld nog zou draaien. Zeker na de 1-2 van Douvikas kwam er toch nog de hoop, maar deze werd knap de kop ingedrukt door Spakenburg. 

Dit was mijn 4e wedstrijd in de KNVB beker van de 1e ronde in het hoofdtoernooi, elke ronde 1 wedstrijd. Bij elke wedstrijd hoop je een mooie stunt mee te pakken, dat dit nu uitgerekend mijn favoriete club moest overkomen. Aan de andere kant ben ik wel getuige geweest van een stukje voetbalgeschiedenis, dus mixed feelings. 

De entourage en de sfeer in het stadion was wel echt bekeravond waardig dus vandaar dat ik toch even een post hiervoor aanmaak om de sfeer foto's en filmpjes kwijt te kunnen.

Reacties