Sportpark Den Elshof - sv Grol (Groenlo)



Ondanks een weekje vakantie toch de mogelijkheid gevonden om een sportpark te bezoeken. Vooraan bij de oprit van de camping is sportpark Den Elshof van sv Grol in Groenlo te vinden. Vroeger ging ik met mijn ouders ook altijd naar deze camping en heb destijds op dit sportpark een wedstrijd tussen een regio selectie en Ajax gezien. De precieze datum en uitslag weet ik niet meer maar Ajax had destijds Finidi en Mrkela op proef, wie destijds een contract heeft gekregen hoeft niet worden uitgelegd denk ik. 

Ondertussen is er een tribune gebouwd en ligt er een kunstgrasveld. Omdat het vakantie is heb ik deze week geen wedstrijd ingepland maar heb ik toch even tijd kunnen vinden om naar voren te wandelen. Gelukkig was het sportpark open, 2 vrijwilligers waren bezig met onderhoud. Netjes even gevraagd of ik een rondje mocht lopen, dit mocht zolang ik de boel niet ging slopen. Heb de spuitbussen verf en de honkbal knuppel dus maar even bij de ingang laten liggen. 

Ik heb even een rondje gelopen, bij het oude scorebord ben ik nog even naar boven geklommen en van hieruit nog even een foto te schieten. Hieronder heb ik nog even de overige foto's geplaatst. 
























Reacties